چهارشنبه 4 اسفند 1395 00:44:57

پرتال امام خميني (ره)
دفتر مقام معظم رهبري
رياست جمهوري اسلامي ايران
پايگاه اطلاع رساني دولت
مركز آمار ايران
سازمان نقشه برداري كشور
سازمان ملي بهره وري ايران
سازمان ملي بهره وري ايران
نظر سنجي
به نظر شما مهمترين اولويت توسعه استان چه بايد باشد؟



مشاهده نتایج
آمار بازديد
تعداد بازدید از سایت 116298 تعداد بازدید از صفحه 51435 تعداد بازدید امروز صفحه 81 افراد آنلاین 48 کاربران آنلاین 0 میهمان آنلاین 48

اطلاعيه ها
10 شهريور 1395 9:55:18
مشروح/ گزارش برگزاري جشنواره شهيد رجايي در استان يزد

جشنواره شهيد رجايي صبح روز شنبه ششم شهريورماه باحضور استاندار، رئيس سازمان برنامه و بودجه، معاون سياسي امنيتي استاندار و جمعي از مديران و كارشناسان دستگاه هاي اجرايي استان در محل سالن شهيدعباسپور برق منطقه اي يزد برگزار شد.

 

اين آيين كه با هدف معرفي و تجليل از دستگاه هاي اجرايي برتر برپا شده بود، با سخنراني استاندار يزد، رئيس سازمان برنامه و بودجه و رئيس دانشگاه يزد و 3 تن از مديران برتر در شاخص هاي عمومي و اختصاصي همراه بود.

اقتصاد ايران، از قبل انقلاب دولتي بود / برگزاري جشنواره پس از 10 سال در يزد

استاندار يزد در اين جشنواره ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان انقلاب اسلامي، شهداي دفاع مقدس و دولت و شهيدان رجائي و باهنر بيان كرد: با تلاشي كه صورت گرفت بعد از 10 سال جشنواره شهيد رجايي بار ديگر در استان برگزار شد و فرصتي است تا ياد و خاطره اين عزيزان زنده شود و صفات ارزشمند مديريتي آن‌ها را بتوان ترويج كرد.

سيدمحمد ميرمحمدي ادامه داد: اقتصاد ايران قبل انقلاب نيز اقتصاد دولتي و بيش از 75 درصد از بار اقتصاد كشورمان روي دوش دولت بود كه موضوع اقتصاد تك قطبي و وابستگي به درآمدهاي نفتي در جريان امور مشاهده مي شد.

ميرمحمدي افزود: بعد از انقلاب اسلامي ايران رفته رفته داريم از اقتصاد تك قطبي فاصله مي‌گيريم و در قانون بودجه سال 95 تنها 35 درصد بودجه از درآمدهاي نفتي دنبال مي‌شود.

استاندار يزد گفت: رويكردهاي مؤثري  نسبت به توسعۀ بخش خصوصي در كشور وجود دارد كه دولت تدبير و اميد نيز بر آن تكيه دارد و وضع قوانين و مقررات خوبي را در اين راستا شاهد هستيم.

عالي‌ترين مقام اجرايي استان بيان كرد: روند پيشرفت در كارها يا به صورت انقلابي و يا گام به گام است و اگر اقتصاد روند انقلابي داشته باشد ممكن است آشفتگي ايجاد شود و اين روش درستي نيست.

ميرمحمدي ادامه داد: اقتصاد ما با حركت گام به گام به سمت بخش خصوصي در حركت است و زمينه‌سازي‌هاي خوبي براي توسعه اين رويكرد فراهم شده است.

وي افزود: در دولت تدبير و اميد قدم هاي خوبي براي چابك‌سازي دولت صورت گرفته است اما متأسفانه در گذشته با بي‌توجهي 500 هزار نفر به بدنه دولت اضافه شد امّا سياست كلي بر مبناي چابك‌سازي است و قانون اساسي نيز اين موضوع را تائيد مي‌كند.

استاندار يزد گفت: مديريت و فعاليت به اندازه تمام عواملي كه در آن دخالت دارد گسترده است و اگر بستر فعاليّت‌ها فراهم باشد، پيشبرد امور سرعت بيشتري خواهد گرفت.

رئيس جشنوارۀ استاني شهيد رجائي بيان كرد: بستر كار، نيروي انساني، سرمايه، اعتبار، موقعيت كار و ساير عوامل سازماني و بيرون سازماني از عواملي هستند كه در سرعت بخشي به عملكردها نقش بالايي دارند.

ميرمحمدي با تأكيد بر نقش مديريت افزود: مديريتي كه بتواند شرايط و امكانات را به گونه‌اي فراهم كند تا از آنچه در اختيار دارد بهترين خروجي را ارائه دهد، مديريت ارزشي و هنرمندانه است.

استاندار يزد با اشاره به اهميت ارزيابي و شناخت شاخص هاي مديريت موفق گفت: با هم‌انديشي، نظرخواهي و جمع بندي نظرات مديران و كارشناسان نتايج ارزيابي دستگاه هاي استان با توجه به مصاديق جشنواره بررسي و دستگاه هاي برتر انتخاب شدند.

وي ادامه داد: نقش اصلي درفعاليت‌هاي مختلف را مردم به عهده دارند و سياست‌هاي درهاي باز مي تواند امكان تبادل اطلاعات، تكنولوژي، فعاليت‌ها و ديدگاه هاي پژوهشي و تحقيقاتي را به دنبال داشته باشد كه در نتيجه سبب بالاتر رفتن كيفيت كار مي‌شود.

ميرمحمدي با تاكيد بر ضرورت شفافيت در امور خاطرنشان كرد: شفافيت از ويژگي‌هاي مورد نظر ما در كار است و به هر ميزان برنامه‌ها با روشني و دقت دنبال شود زمينه هاي بروز ابهامات فساد از بين مي‌رود.

استانداريزد ارائۀ گزارش عملكرد دستگاه‌ها را فرصتي براي شناخت نقاط ضعف و قوت دانست و گفت: نظرات سازنده‌اي از جنبه‌هاي مختلف بيان شده است و به طور مثال افزايش اعتبارات 5/17 برابري در شهرستان اردكان مورد توجه قرار گرفت كه بايد ميزان دريافتي و تخصيص آن نيز ذكر مي‌شد.

عالي‌ترين مقام اجرايي استان بيان كرد: كار تنها با ذكر اعتبار انجام نمي‌شود و جذب اعتبار، تلاش و پشتكار فرآيند كار را جلو مي‌برد و اين هنر مديران است كه به‌گونه‌اي عملكردها را بيان كنند كه به تمام ابعاد آن اشاره شود.

وي با تأكيد بر خدمت صادقانه به مردم ادامه داد: سخنان درشت، ظاهرسازي، بيان اعداد و ارقام نادرست نمي‌تواند اثر خوبي به همراه داشته باشد و نبايد مصداق اين جمله كه «من آنم كه رستم بود پهلوان» به وجود آيد بلكه لازم است توجه كرد رضايت مردم چگونه به دست مي‌آيد.

ميرمحمدي افزود: صداقت در گفتار، كردار و رفتار، دوستي با مردم و تلاش در همه زمينه‌ها به ما كمك مي‌كند و درشت‌گويي چيزي نيست كه بتواند در جامعه اتحاد ايجاد كند.

استاندار يزد در پايان سخنان خود گفت: مديران بر مبناي شرايط و توانمندي‌هاي موجود به مردم گزارش ارائه دهند و اگر فردي عيب و ايرادها را بپوشاند در آن ها غرق مي شود، بر اين مبنا سعي كنيم با شجاعت ايرادها را بپذيريم و براي اصلاح آن‌ها در مراحل بعد تلاش كنيم.

تشريح روند ارزيابي دستگاه ها توسط دبير جشنواره

رئيس سازمان برنامه و بودجه استان يزد نيز در اين آيين به ارائه توضيحاتي پيرامون روند ارزيابي عملكرد دستگاه هاي اجرايي استان يزد پرداخت.

حميدرضا نصيري زاده در ابتدا به فرمايش امام راحل در سالروز پيروزي انقلاب اسلامي در بهمن 1363 اشاره كرد و گفت:  ايشان در آن مقطع درخصوص جايگاه دولت مي فرمايند: كشاندن امور به سوي مالكيت دولت و كنار گذاشتن ملت بيماري مهلكي است كه بايد از آن احتراز شود.

وي با اين مقدمه به نقش مديريت بخش عمومي در كشورهاي درحال توسعه پرداخت و گفت: تفاوت كشورهاي توسعه يافته، درحال توسعه و توسعه نيافته به تفاوت كيفيت و نحوه مديريت بخش عمومي آنان بر مي گردد.

نصيري زاده افزود: مديريت مناسب در بخش عمومي مي تواند منجر به توسعه كشور شود، همچنانكه مديريت نامناسب بخش عمومي مي تواند مانع توسعه شود.

دبير جشنواره شهيد رجايي استان در ادامه به چالش هاي نظام اداري در طول سه دهه گذشته پرداخت و اهم آنان را در حوزه هاي: مهندسي نقش و ساختار دولت، توسعه دولت الكترونيك و هوشمند سازي اداري، فناوري هاي مديريتي، خدمات عمومي در فضاي رقابتي، مديريت سرمايه انساني، صيانت از حقوق مردم و سلامت اداري و نظارت و ارزيابي؛ بدين ترتيب اعلام نمود:

* عدم اعتقاد دولتمردان به توان ساير فعالان توسعه و احساس رقابت با آنان

* استقرار عناصر سه گانه مديريت: برنامه ريزي، اجرا و نظارت كه موجب انفعال و از بين رفتن فضاي رقابت خواهد شد

* گسترش حجم دولت و ناكارامدي دستگاه هاي اجرايي

* تمركز بيش از حد امور در مركز و عدم تفويض اختيار كافي به واحدهاي استاني

* ضابطه مند نبودن نحوه ساماندهي و تشكيلات داخلي دستگاه هاي اجرايي

* فقدان نقشه راه و برنامه منسجم و مصوب براي تحقق دولت الكترونيك

* فقدان مديريت يكپارچه براي استقرار دولت الكترونيك

* عدم استفاده از استانداردهاي واحد براي تبادل داده و اطلاعات بين دستگاه ها و مردم

* طولاني و غير مستند بودن فرايندهاي انجام خدمات در دستگاه ها

* آشنايي ناكافي مديران، كاركنان و مردم با مباحث فناوري اطلاعات و ارتباطات

* استفاده از فناوري هاي سنتي و قديمي در برخي از امور نظير نظام هاي بودجه ريزي، فني – اجرايي، استخدامي و...

* عدم بهره گيري از نظام هاي پشتيبان مديريت نظير مشاركت، تصميم گيري، بيرون سپاري، كنترل پروژه، مديريت دانش

* كم توجهي به تدوين و اجراي استانداردها در موضوعات مختلف نظير خدمات اداري، منابع انساني، ساختمان و تجهيزات

* كيفيت پايين خدمات در بخش دولتي و قيمت تمام شده بالاتر از خدمات مشابه در بخش خصوصي به دليل عدم وجود رقابت

* انحصار بخش وسيعي از خدمات دولتي به دليل تعرفه رايگان و يا ارزانتر از بخش خصوصي بواسطه پرداخت بودجه دولتي

* عدم حاكميت نظام كنترل محصول و نتيجه و عدم اختصاص بودجه بر اساس شاخص هاي عملكردي

* بي تأثير بودن انتظارات و ارزيابي هاي خدمت گيرندگان در سرنوشت واحد خدمت دهنده و كاركنان آن واحدها

* نامناسب بودن تركيب نيروي انساني از جهت تخصص و مهارت متناظر با نيازهاي دولت

* ضعف در سيستم جامع و يكپارچه آمار كاركنان دولت و وجود آمارهاي پراكنده، متفاوت و بعضاً متناقض

* نامناسب بودن روش ها و جهت گيري ها و ضوابط  گزينشي

* پايين بودن ميزان بهره وري كاركنان دولت به دلايلي نظير: اعمال سياست استخدام و بكارگيري در بخش دولتي براي رفع مشكل اشتغال در كشور/ تورم نيروي انساني غير متخصص در اغلب واحدهاي سازماني بدون تناسب با ساختار سازماني / ظام پرداخت غيرمتناسب براي جذب و نگهداري متخصصين در واحدهاي ستادي دستگاه هاي اجرايي.

* عدم عزم و اهتمام لازم براي اجراي قوانين و تكاليف مبارزه با فساد و ارتقاي سلامت اداري

* عدم وجود شاخص سنجش سلامت و فساد اداري

* فقدان برنامه عملياتي دستگاهي براي ارتقاي سلامت و پيشگري از فساد اداري

* ناكارامدي نظام نظارت استراتژيك

* ناكارآمدي نظام هاي نظارتي در برنامه هاي ميان مدت و كوتاه مدت و موضوعات مهم نظام اداري نظير: بهره وري و كيفيت، شفافيت، سلامت، پاسخگوئي و مشاركت مردم

* حاكميت تفكر كنترل فرايندها به جاي كنترل محصول و نتايج در قوانين نظارتي كشور

رئيس سازمان برنامه و بودجه استان در بخش ديگري از سخنان خود به برنامه دولت براي بهبود اين مسائل اشاره كرد و گفت: دولت تدبير و اميد در نخستين ماه هاي استقرار خود، نقشه راه اصلاح نظام اداري را با سه هدف: الف) دولت چابك، بهره ور و بهره مند از فناوري هاي نوين، ب) ارائه خدمات با كيفيت، مبتني بر رقابت و ج) دولت متعهد به آرمان ها، متكي به اعتماد مردم، عاري از فساد و مبتني بر حسن عملكرد كاركنان طراحي و تدوين نمود.

نصيري زاده افزود: همزمان در اين راستا، 8 برنامه اصلي بدين ترتيب براي اصلاح نظام اداري پيش بيني شد: 1) مهندسي نقش و ساختار دولت، 2) دولت الكترونيك و هوشمندسازي اداري، 3) خدمات عمومي در فضاي رقابتي، 4) مديريت سرمايه انساني، 5) فناوريهاي مديريتي، 6) توسعه فرهنگ سازماني، 7) صيانت از حقوق مردم و سلامت اداري و 8) نظارت و ارزيابي.

وي در اين خصوص و براي استقرار نظام مديريت عملكرد به مواد 81 و 82 قانون مديريت خدمات كشوري اشاره كرد و گفت: دستگاه هاي اجرايي مكلفند بر اساس آئين نامه اي كه با پيشنهاد سازمان به تصويب هيأت وزيران ميرسد، با استقرار نظام مديريت عملكرد مشتمل بر ارزيابي عملكرد سازمان، مديريت و كارمندان، برنامه هاي سنجش و ارزيابي عملكرد و ميزان بهره وري را در واحدهاي خود به مورد اجراء گذاشته و ضمن تهيه گزارشهاي نوبه اي و منظم، نتايج حاصل را به سازمان گزارش نمايند.

رئيس سازمان گفت: سازمان موظف است استقرار نظام مديريت عملكرد را در سطح كليه دستگاه هاي اجرايي پيگيري و نظارت نموده و هر سال گزارشي از عملكرد دستگاه هاي اجرايي و ارزشيابي آنها در ابعاد شاخص هاي اختصاصي و عمومي و نحوه اجراء احكام اين قانون را بر اساس آئين نامه اي كه با پيشنهاد سازمان به تصويب هيأت وزيران مي رسد، تهيه و به رئيس جمهور و مجلس شوراي اسلامي ارائه نمايد.

دبير جشنواره شهيد رجايي تصريح كرد: دولت در گامي مهم و براي ارزيابي برنامه هاي 8 گانه، ارزيابي عملكرد دستگاه هاي اجرايي را بر اساس شاخص هاي عمومي و شاخص هاي اختصاصي متناسب با وظايف هردستگاه در دستور كار قرار داد.

نصيري زاده گفت: 51 دستگاه اجرايي استان در شاخص هاي اختصاصي متناسب با وظايف دستگاه و همچنين شاخص هاي عمومي مشتمل بر: مهندسي نقش و ساختار دولت، دولت الكترونيك و هوشمندسازي، مديريت سرمايه انساني، خدمات عمومي در فضاي رقابتي، صيانت از حقوق مردم و سلامت اداري، استقرار نظام جامع مديريت عملكرد طي 6 شش ماه گذشته ارزيابي شده اند.

دبير جشنواره شهيد رجايي، در ادامه به مراحل صورت گرفته براي ارزيابي دستگاه هاي اجرايي بدين ترتيب پرداخت: 1) ورود گزارش خود ارزيابي، 2) ارزيابي عملكرد دستگاه هاي استاني توسط واحد ستادي، 3) انتقال اطلاعات، 4) شروع فرآيند ارزيابي عملكرد توسط سازمان، 5) ارزيابي اوليه توسط كارشناسان ارزياب، 6) دريافت اعتراضات دستگاه ها، 7) پاسخ به اعتراضات و بازنگري نتايج، 8) تاييد نتايج توسط كميته هاي تخصصي ارزيابي، 9) تاييد نهايي نتايج در شوراي راهبري توسعه مديريت استان.

وي در پايان ابراز اميدواري كرد تا اقدامات صورت گرفته موجب ارتقاي خدمات رساني دستگاه هاي اجرايي به مردم شريف استان شود.

شفافيت، رضايت مشتري، رعايت قانون و صداقت در عملكرد، 4 شاخص مهم در ارزيابي سيستم ها

در ادامه اين نشست، رئيس دانشگاه يزد به ارائه توضيحاتي پيرامون مباني ارزيابي عملكرد در سيستم ها پرداخت.

محمدصالح اولياء با بيان اينكه اگر نتوانيم يك سيستم ارزيابي صحيح داشته باشيم، نمي توان موفقيت يا شكست را از يكديگر تميز دهيم، گفت: اگر براي مثال در دانشگاه نتوانيم آزمون درست طراحي و برگزار كنيم، در ارزيابي دچار مشكل مي شويم و چه بسا كساني كه بايد نمره بهتري بگيرند، نمره كمتري بگيرند و بالعكس.

وي افزود: اگر پايان نامه اي براي ارزيابي در اختيار شما باشد، و آن را درست نفهميده باشيد و دقيق مطالعه نكرده باشيد، طبيعتا نگاهتان به سمت حجم كاغذ آن پايان نامه مي رود، يا ظاهر آن!

رئيس دانشگاه يزد گفت: در مديريت هم اين مشكل را داريم، بدين صورت كه چون معمولا معيار دقيقي از ارزيابي نداريم، در عمل، موفقيت ها و شكست ها را از يكديگر تشخيص نمي دهيم. و در اين جريان، معمولا كسي بازنده است كه درست كار كرده باشد.

اولياء تصريح كرد: عدم تشخيص موفقيت يا شكست باعث مي شود فردي كه عملكرد نادرست دارد در برابر كسي كه درست كار كرده تشويق مي شود و مهمتر از آن، امكان اصلاح برايمان فراهم نخواهد شد، نمي توان ضعف ها را شناخت و برنامه هاي بهبود را اجرا كرد.

اين دانش آموخته دانشگاه صنعتي شريف ادامه داد: سيستم هاي ارزيابي عملكرد مي توانند به ما كمك كنند تا ارتباط ميان متغيرها را كشف كنيم، براي مثال يك تئوري وجود دارد مبني بر اينكه بين رضايت كاركنان و رضايت ارباب رجوع ارتباط وجود دارد. اگر مي خواهيم خروجي اصلاح شود، مي بايد متغيرهاي فرآيندي خودمان را هم اصلاح كنيم، چراكه خروجي بر اساس متغيرهاي دروني فرآيند شكل مي گيرد.

وي با بيان اينكه تحقيقات انجام شده نشان مي دهد سازمان هايي كه نظام ارزيابي عملكرد دقيق دارند، در خيلي از زمينه ها موفق هستند، گفت: اگر شاخص و معيار در ارزيابي وجود داشته باشد، شما مي توانيد همه را در رسيدن به اهداف همراهي كنيد، چراكه اين امر موجب مي شود تا در اهداف به فهم مشترك نائل شويم.

محمدصالح اولياء اظهار داشت: در يك سيستم ارزيابي صحيح، تفويض اختيار بهتر صورت مي گيرد چراكه كارها و معيار اندازه گيري كارها تعريف شده و مشخص است.

وي درباره ارتباط ريسك و سيستم ارزيابي عملكرد هم گفت: اگر داراي سيستم ارزيابي باشيم، توانمندي شما در ريسك هم بالا مي رود؛ براي نمونه مي توان آن را به خودرويي تشبيه كرد كه آمپرهاي آن از كار افتاده باشد، بنابراين با احتياط بيشتري رانندگي مي كنيد، چون نمي دانيد خودرو در چه وضعيتي قرار دارد؛ بدين معنا كه هرچه ابزارهاي اندازه گيري دقيق تر و كامل تر باشد، با اطمينان بهتري مي توانيد حركت كنيد و در نهايت محافظه كاري را از ما مي گيرد.

رئيس دانشگاه به رضايت مشتري بعنوان يكي از دسته معيارهاي مهم در ارزيابي عملكرد اشاره كرد و گفت: شايد اين احساس وجود داشته باشد كه دستگاه هاي اجرايي ارائه دهنده يك نوع خدمت انحصاري هستند ولي دير يا زود اين روند تغيير مي كند و عملكردها مقايسه مي شود، براي نمونه مي توان به فراگير شدن شبكه هاي تلويزيوني خارجي اشاره كرد كه اين روند مخاطبان صداوسيما را دستخوش تغيير كرد و ديگر صداوسيما نمي تواند نسبت به رضايت مشتري بي تفاوت باشد.

وي نمونه ديگر را، حوزه مخابرات عنوان كرد كه از زمان شروع رقابت در اين حوزه، كيفيت خدمات بهبود يافته است.

اولياء در بخش ديگري از سخنان خود، ارتباط ميان دستگاه هاي همكار را در خروجي دستگاه ها و ميزان عملكرد آنان مهم توصيف كرد و گفت: براي مثال ارتباطي كه بين دانشگاه ها و آموزش و پرورش بايد برقرار شود، از همين جنس است.

وي گفت: معمولا بين دستگاه ها ارتباط رسمي و تعريف شده اي نداريم، اما بخش مهمي از عملكرد دانشگاه حاصل خروجي هاي مدارس است، پس از اگر بتوانيم از ابتدا كيفيت دانش آموزان را با هماهنگي همديگر ارتقاء بدهيم شايد خيلي از مشكلات ما حل شود.

اين مدرس حوزه ارزيابي عملكرد، به معيارهاي منابع انساني در ارزيابي سيستم پرداخت و مصاديق آن را بدين ترتيب ذكر كرد: رضايت كاركنان، آموزش، رضايت ارباب رجوع، ايمني و سلامت كاري، ميزان غيبت و تاخير كاركنان و جابجايي ها در سازمان.

وي در ادامه، شفافيت را يكي از مباحث مهم در حوزه ارزيابي عملكرد توصيف كرد و گفت: اگر مي خواستيم يك شاخص را برجسته كنيم و مديراني كه در اين جهت گام برداشتند را تقدير كنيم، آن عملكرد در حوزه شفافيت است.

اولياء گفت: خيلي از فسادها حاصل عدم شفافيت سازماني است و اگر سازمان ها را آماده مي كرديم براي شفافيت و اتاق شيشه اي، خيلي از اتفاقات چندسال گذشته در كشور را شاهد نبوديم.

رئيس دانشگاه يزد، بحث ديگر در اين زمينه را صداقت در عملكردها، عنوان كرد و گفت: در زمينه اخلاق و سخن صحيح نيازمند بازنگري جدي هستيم، از ابتدا مي بايد اخلاق و معيارهايش را تعريف كنيم، ظاهرسازي ها را كم كنيم و به معيارهاي اصلي دين نظير راستگويي و امانت داري بپردازيم.

وي، ميزان رعايت مقررات را شاخصي مهم برشمرد و گفت: گاهي اوقات دور زدن قوانين از افتخارات ما محسوب مي شود، چراكه احساس مي شود فلان قانون مزاحم كار ماست و كار را به عقب مي اندازد.

محمدصالح اولياء با يادآوري خدمات اجتماعي دستگاه هاي اجرايي، گفت: ميزان ارائه خدمات اجتماعي يك سازمان بعنوان يك شاخص در دنياي امروز محسوب مي شود.

وي با طرح اين سوال كه: علاوه بر مسئوليت هاي اداري خود، تا چه ميزان دغدغه هاي فقر اجتماعي و مسائل فرهنگي را داريم؟ گفت: اينگونه نباشد كه فقط يك دستگاه مسئول فرهنگ است، يك دستگاه مسئول اشتغال است و...، در حاليكه اگر هم افزايي در سطح جامعه ايجاد شود، تغييرات عمده در سطح جامعه مي توان ايجاد كرد.

رئيس دانشگاه در انتها ابراز اميدواري كرد تا با تعريف شاخص هايي از اين دست، بتوان سطح خدمات دستگاه هاي اجرايي را ارتقاء داد.

در ادامه اين نشست، مسئولان شركت آب و فاضلاب روستايي استان يزد، شركت آب و فاضلاب استان يزد و اداره كل بيمه سلامت بعنوان 3 دستگاه برتر در مجموع شاخص هاي عمومي و اختصاصي به ارائه اهم عملكرد خود پرداختند و در نهايت دستگاه هاي برتر در حوزه شاخص هاي عمومي و اختصاصي (3 دستگاه)، شاخص هاي عمومي (3 دستگاه) و شاخص هاي اختصاصي (3 دستگاه) معرفي و به همراه تيم هاي كاري موثر و مرتبط مورد تقدير قرار گرفتند.

 


      اطلاعيه ها
      1395/11/23

      1395/11/18

      1395/11/17

      1395/11/10

      1395/11/9

      1395/11/8

      1395/10/29

      1395/10/26

      1395/10/12

      1395/10/4

      1395/9/23

      1395/9/20

      1395/9/19

      1395/9/16

      1395/9/6

      1395/9/2

      1395/8/19

      1395/7/13

      1395/7/13

      1395/7/13

      1395/7/8

      1395/7/7

      1395/7/7

      1395/7/6

      1395/6/28

      1395/6/23

      1395/6/21

      1395/6/20

      1395/6/18

      1395/6/18

      1395/6/17

      1395/6/16

      1395/6/10

      1395/6/9

      1395/6/9

      1395/6/7

      1395/6/5

      1395/6/5

      1395/5/26

      1395/5/26

      1395/5/26

      1395/5/24

      1395/5/23

      1395/5/21

      1395/5/20

      1395/5/19

      1395/5/13

      1395/5/13

      1395/5/13

      1395/5/13

      1395/5/12

      1395/5/7

      1395/5/7

      1395/5/4

      1395/4/27

      1395/4/25

      1395/4/20

      1395/4/8

      1395/4/6

      1395/3/29

      1395/3/27

      1395/3/25

      1395/3/19

      1395/3/9

      1395/3/1

      1395/2/12

      1395/2/9

      1395/2/8

      1395/2/7

      1395/2/5

      1395/1/28

      1395/1/25

      1395/1/19

      1395/1/11

      1394/12/10

      1394/12/8

      1394/11/29

      1394/11/27

      1394/11/25

      1394/11/25

      1394/11/14

      1394/11/12

      1394/11/11

      1394/10/26

      1394/10/5

      1394/9/24

      1394/9/22

      1394/9/9

      1394/9/8

      1394/9/5

      1394/8/7

      1394/7/27

      1394/6/26

      خدمات الكترونيكي

      Powered by Tetis PORTAL